Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på dine eventuelle spørgsmål.
Hvis du er tvivl om noget, er du altid mere end velkommen til at kontakte os på:

Mail: info@vivimode.dk
Tlf: +45 43 99 30 03

Mandag - Onsdag, 09.30 - 17.30
Torsdag - Fredag, 09.30 - 18.00
Lørdag, 09.30 - 14.00
Søndag, Lukket

Kan jeg få mine varer pakket ind som gave?
Ja, vi pakker gerne dine varer ind som gaver. Skriv venligst i kommentarfeltet ved checkout at du ønsker din ordre pakket ind.

Har i varerne i butikken?
De fleste varer kan købes i butikken i Taastrup. Det er dog ikke altid de samme mærker der forhandles, så du er altid velkommen til at kontakte os for at hører nærmere inden du planlægger et visit.

Hvad sker der hvis varen er udsolgt?
Hvis en eller flere varer er udsolgt på din ordre vil vi kontakte dig hurtigst muligt pr. telefon eller mail. Vi trækker altid kun beløbet på de varer som vi sender.
 
Har jeg betalt i det øjeblik jeg har indtastet mine kreditkort oplysninger?
Nej, pengebeløbet bliver blot reserveret så snart du bekræfter din ordre, men beløbet bliver først hæver når vi har sendt din ordre afsted.

Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du vil have din ordre annulleret, skal du straks ringe eller sende en mail til kundeservice, for at undgå at vi behandler din ordre. Hvis du er for sent ude kan du selvfølgelig returnere ordren med det vedlagte returlabel.
 
Kan jeg returnere min ordre?
Ja, du har altid 8 dages returret ved køb online. De 8 dage gælder fra den dag du modtog varen. Se ydeligere information under handelsbetingelser.
 
Hvordan får jeg pengene retur for mine varer?
Når du returnere én eller flere varer, får du automatisk pengene retur på den konto som er brugt ved købet. Vi overfører altid pengene retur med det samme når vi har modtaget pakken på vores lager. Vi råder ikke over dine kontooplysninger.