Handelsbetingelser

Bestilling af varer på Butik VIVI
Når du har fundet de varer du ønsker at købe og lagt dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige oplysninger og kreditkort informationer. Når du har accepteret handelsbetingelserne, og gennemført betalingen, modtager du automatisk en ordrebekræftelse på mail. Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

Priser
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser. Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl. 

Betaling
De mulige betalingsmåder er Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Din betaling bliver først trukket når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det godkendte beløb. Data krypteres med SSL (Secure Socket Layer) og sendes sikkert til PBS. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Butik VIVI tilbyder fragtfri levering ved køb over 499 kroner til Danmark. Butik VIVI bestræber sig på at alle ordrer bestilt inden kl. 12.00 sendes samme dag. I forbindelse med udsalg, kan der påregnes længere leveringstid. Private forsendelser sendes med GLS Pakkeshop. Butik VIVI kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS Pakkeshop.

Returnering/fortrydelsesret
Butik VIVI tilbyder 8 dages fuld returret for varer købt i butikkerne og 14 dages returret på varer købt i webshoppen, gældende fra den dag du modtager varen. Varen returneres naturligvis ubrugt, med alle mærker intakte og i samme stand som ved modtagelsen. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare. Alle produkter, der returneres til Butik VIVI skal være forsvarligt indpakket. 

Fortrydelsen skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@vivmode.dk, hvor du også skal bestille en returseddel. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Udsalg og kampagner
Alle kampagner, nedsættelser og udsalg gælder ikke med tilbagevirkende kraft. Dvs. at varens pris på bestillings tidpunktet er gældende. Når du shopper varer på udsalg på vores webshop, har du altid 8 dages fuld returret.

Udsolgte varer
Det kan hænde at den bestilte varer er udsolgt, og ordren derfor må annulleres. I dette tilfælde vil kunden blive kontaktet hurtigst muligt og blive informeret herom. 

Reklamationsret
Der ydes 2 års reklamationsret på varer købt hos  Butik VIVI. Går varen mod forventning i stykker, repareres denne vederlagsfrit af Butik VIVI eller leverandøren, såfremt original kvittering vedlægges. Reklamationsretten dækker ikke forkert håndtering, eller groft misbrug. Kundeservice skal kontaktes inden du sender en reklamation retur. Kontakt kundeservice på telefon: +45 43 99 30 03, eller mail info@vivimode.dkVigtigt: Reklamationer uden forudgående kontakt og original kvittering vil blive afvist.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over en varer, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage, skal du oplyse vores mail: info@vivimode.dk